till min bästavän ♥

nu är det så, att alla brev och allting Alexandra har skrivit till mig har jag såklart läst och tagit åt mig av. Jag har inte svarat så långt som hon skrivit och det kommer jag aldrig kunna för jag är inte bra på sånt men jag ska i allafall försöka bevisa här över våra underbara besökare och så att alla kan läsa!

Du har alltid ställt upp för mig när jag behövt du har alltid funnits där bredvid när jag behöver & annars.
Du berättar aldrig dina historier till mig, vet du varför? för att jag har varit med i dina historier som du berättat.
Du kan knarka, du kan förstöra dig helt, du kan göra vad du vill för mig är du alltid min bästavän oavsett vad.
Vi behöver egentligen inte skriva hundratals hjärtan för att få varandra att förstå att vi är bäst i världen.
Vi kan inte skrika och bråka med varandra, eftersom allting alltid slutar med ett skratt.
Jag vet inte hur du tycker men enligt dina brev så har alltid ställt upp och så vidare. Jag skulle känt mig omogen om jag bara skrev detsamma. Så såhär blir det. I min kamera står det att vi träffades 29. Fast nu förstår jag själv att det måste varit 27. Det är stor skillnad, fast båda dagarna var en av dom bästa i mitt liv. Utan om skulle jag inte suttit här och skrivit allt det här.
Jullovet spenderade vi tillsammans, nyåret också fast vi inte var med varandra. Saker har förändrats men inte dom dagarna eftersom att vi bara upplevt dom tillsammans 1 gång. Snart har vi känt varanda i ett år. Vi har hunnit med massa under dom dagarna. Vi har bråkat vi har småtjafsat och för det mesta haft roligt. Som med gummibåten i somras, det var ganska ofräscht måste man allt hålla med om, men vi klarade det endå. Vi har hunnit till finland en fram och tillbaks och dit och tillbaks igen. Men aldrig till Sverige. Du känner min släkt, jag
känner din för det mesta. Mitt hem är ditt hem, ditt hem är mitt hem and so on.
Din humor och min humor är sämst, förlåt om det tappades en del av dej nu HAHA! Men så är det. Vi skrattar åt ariztåkatt&angardo. Vi har alltid roligt när vi är med varandra. Alla våra historier och minnen skulle ta år och dagar att skriva, fast vi inte ens känt varandra i ett år. Jag kan vara mig själv med dig det vet du till 100 procent. Jag behöver väl inte skriva hur mycket du betyder för mig, varje gång jag varit ledsen har du tröstat mig! Du betyder jättemycket för mig syster! Vi är bäst, vi mot världen du & jag. LussebullN och CopykattN. Gun och Gösta. Agentkälmers och Agentmusarn. lloyd Christmas och Harry Dunne.
Den här senaste veckan har det känt som att någonting har hänt så därför skriver jag det här. Du kanske har blivit irriterad på mig och jag har blivit på dig fast ingen av oss egentligen gjort något fel? Jag tror att det blir så när man är med varandra så många dagar och länge. Men det känns alltid bättre när vi träffas. Och för mig känns det som att du blir ledsen när jag inte kan komma till dig på grund av vissa saker eller någonting, såklart jag också blir lite ledsen då men det bryr vi oss om inte när vi träffas igen.
Och du och jag ska till Thailand 5e februari till 19e februari, det är någonting man aldrig kommer kunna glömma iallafall! Det kommer nog bli dom bästa dagarna med oss bland annat.
Vi har våra saker, grön och rosa dum och dummare vi hade iallafall tur med vädret solsidan peggylex somsagt bella nudelshåpa och så vidare. Och så finns det folk som försöker sno våra saker ifrån oss, namnen och så vidare du vet vad jag menar. Men dom lyckas inte slå våran vänskap. Vi håller ihop i vått och torrt.
Det här var mitt svar till allting jag fått av dig, och december den 27e ska du få någonting väldigt fint av mig du behöver inte ge tillbaka något för det här är bara mitt tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0