ur the line in sand when i go too far

Hejhej!
Har inte hunnit bloggat idag. Skolan var chill hade fysik där vi exprimenterade med karamellfärgatvatten och tennvätska. Sen hade vi gymnastik: damsugaren som jag och Alicia är pro på iallafall! Sen hade vi moraklockan och massage + kodboll. Efter det lästimme på matten. Till lunch hade vi korvsoppa intressant och veta eller så inte!;)
Dubbeltimme bildkonst där jag ritade en bild på mig själv, Dick ritar av min hund och massa nataliedee figurer. Efter skolan stack som vanligt till Magazin och köpte patroner! När jag kom hem sov jag som vanligt tills klockan 6 ungefär. Då åt jag så kom Alexandra.
Vi har väl mest haft massa tejp i vårat ansikte och tagit bilder, inte bilder som vi kommer lägga upp hehe. Och så satt vi mest och pratade. Nu stack hon just och jag ska väl snart gå och duscha ska lägga mig tidigt även fast det är helg. Måste vara hemma hela helgen blir ändå rätt så skönt fast ganska tråkigt. Imorgon ska jag stiga upp tidigt iallafall försöka fast jag vet ju att det inte går haha. Sen ska jag vara med Alexandra.
På måndag är det lucia i skolan jag undrar vem som är. Sen har vi ingen läxa tills på måndag eller jo finska med shithesame. Och vet ni vad?
Det är exakt 2 veckor kvar tills julafton.
Inte för att jag ser framemot den för att jag ska fira den på Åland som jag bara gjort 2 gånger i mitt liv. Firar med Mamma Låtsaspappa och Emil och Kevin. Och ja så ska jag ju till Thailand så jag kommer typ inte få så mycket presenter av dom men av pappa såklart fast man vet ju hur det blir med det, att han kommer med någon ursäkt så får jag dom i April eller nåt.
Nu ska jag gå jag bloggar antingen senare idag eller imorgon. H3JS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0