young style nananananana, ett år idag

Shit, inte bloggat på jävligt länge och då fattar man ju varför man inte har några besökare heller?! :s Men nu faan efter nyår ska vi blogga som förra året!
Under den senaste tiden har det ju vart jul och allt det där skiten, haha! När jag och Reneé har tagit bild på allt vi har fått visar vi nog upp det. På jul var jag i Sverige hos min farmor och farfar. Fast vi var hos min faster och där var det massor med folk.. Eller inte massor då men.. I alla fall så var det trevligt och jag fick inte så mycket julklappar när vi va där men när vi kom hem till farmor igen så fick jag massor, haha! :p
Idag har jag och Reneé mest vart hos mig och ja.. Sett på Gustav filmerna :D Igår såg vi på fem filmer, mer säger jag inte, hahah! Och nu inatt så gissa vad ? :D Det som vi har lovat så himla länge men som aldrig blir av.. ;) VI HAR TAGIT MASSA MASSA BILDER! :D Alla kommer ju såklart inte upp i ett enda inlägg, men vi tar mer imorgon och på nyår! Jag och Reneé bestämde att vi ska va med hennes granne Zacke! Nice :D
Men nu har vi inget mer att skriva, bloggar mer imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0