alexandra och jag är i finland ♡

Hey
Haha sorry för uppdateringen, åkte ju färga igår somsagt..
Vi hade skitnajs, först när vi kom till färgan satt vi vid ett fönster och fotade och Alexandra fotade isen medans vi spelade stress.
Lite senare åt vi på barnbuffén (a') Och träffade byggarebob :D
Han är suuet;*
Vi gick och lade oss vid 1 igår, men hon "där" tjejen som jag är bästis med sitter och snackar om någon j*vla mårtens hästar, jag försökte att inte skratta men det gick inte, hähä!
Idag ska vi chilläxä, och ha skoj!
Jag ser ut som en apa med för mycket kajal på sig haha, inte alexandra!
Nu ska vi göra något, lite pics ↓


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Vad gör du? :D

2010-03-05 @ 19:53:19
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0