Förlåt för dålig uppdatering,

Hejhej alla fina bloggare,
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag hoppas att Reneé skriver lite nu,
hopas det iallafall.
Nåja, jag är iallafall sjuk idag, har ont i huvudet, hostar, och är snuvig.
Typiskt mig, jag lyckar alltid bli sjuk, men jag är ju jättesmart som har för lite kläder på mig.
Jag hoppas att jag lär mig snart att det inte är lönt att vara med för lite kläder.
Nu är klockan 11:47 och jag sitter i sängen och ska precis sätta på tn:n.. såuja,  mtv nivet.
Idag har jag väl mest gjort... Ingenting, bara ingenting.
Pappa väckte mig klockan 7 imorse för att han skulle på jobb, han jobbar på birka paradise.
Så jag har vart ensam med pappas flickvän hela dagen, jag saknar pappa.
Men det går nog bra med hans flickvän också, jag ska snart fråga henne om jag kan få toast.
Jag har ju mest suttit framför datorn, och drågat lite.
Nu sitter jag och pratar med Sofie på msn,
inte så nödvändiga diskutioner direkt.
Men ni får väl kanske ett till inlägg från mig idag, om jag orkar,
ha det bäst,
// AAlleexx                  '           <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0