And here we go again..♥

Tjo!
Kom för en dryg timme sedan hem från skolan.
Ni vet, i helgen så åt jag lite cocosbollar,ehe,fast vi sockerstrejkade?
Men jag åt inte mycket, eftersom det skulle varit fuskigt för Åsa, jahapp, nu visade det sig att hon hade slutat med den där "dieten" så gosh, jag kunde ätit en till!
Nåväl,that is life.
Skolan var allmänt tråkig =(
Lästimmen var rätt skön, eftersom en och annan,höhö, satt och kollade runt, och läste inte en enda sida?
Och religionen, najs var den då inte, men man fick chilla på en trög skoldator((y''
Haha,bara bra då, eller hur!?
Efter skolan slutade jag också sockerstrejka för några minuter, köpte en stoor kinuskiglass:'3
Rawr, här hemma drack jag också en 7up, alltså gud, jag blev helt kär<3
Men i alla fall, nu ska jag kasta på mig lite myskläder, mwah:)
Och bege mig ut och fota, kanske? Eller kanske inomhus, eheh?
Vi hörs senare dudes.

Skulle ni vilja betala 97.000 kr för denna väska, som inte ens är snygg?
(97.00 euro)


tagen från Foki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0