Finaste Mamma(Kristina) ♥

Hejhej, nu ska jag INTE ladda upp bilder, " puh", tänker ni säkert, xD
Nåja, jag ska iallafalla berätta lite om min bästaste mamma, Kristina ♥ 

Kristina,
du är så jävla underbar, och utan dig skulle jag inte kunna leva.
När li mår dåligt, gör vi det tillsammans,
som idag:*
Jag älskar verkligen dig. Vi har varit bästisar ganska så länge nu,
och jag ångrar inte en ända sak som jag har gjort med dig.
För du är så underbart vacker,
och fin,
och snäll,
och underbar,
och du är den mamma,
en liten bebis som jag,
någonsin kan önska sig.
Jag älskar dig mamma!

M= Min Mamma:*
A= Alltid den FFinaste:*
M= Min, bara MINMINMIN:*
M= Min FFinaste:*
A= Alltid min bästis:*

K= Kristina är FFinaste<3
R= Roligare än dig iallafall :O <3
I= I love you mami <3
S= Sötaste <3
T= Ta aldrig henne ofrån mig, hon e min<3
I= I will always love You mami <3
N= Nice you are <3
A= Alltid min<3



FFinaste du <3:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0