Ganska lam dag 0_o

Shu !
Idag har jag nästan bara varit hemma på datan . Chattat , Bilddagboken och Youtube .
Men nu ska jag iallafall skriva ett inlägg .
För det första är inte denhär bloggen bara Reneés blogg , det är min blogg oxå , för på era kommentarer så står det nästan alltid "DIN" blogg . Och det är lite jobbigt , för jag kanske inte har lagt upp så många inlägg , men jag hjälpte till när bloggen skulle lagas . Jag valde t.ex bilder m.m , så om ni kommenterar något , så komihåg , dethär är Reneés OCH Alexandras blogg .
För det andra så har det varit en väldigt lam dag , jag har nästan bara varit hemma och tråkar . Men det finns 3 roliga saker ÅTMINSTONE som jag har gjort idag :
1. Jag fick reda på att jag ska till Sottunga på Lördag , jag ska till Mysan . Det ska bli jätteroligt . Vi ska göra massa roliga saker . Såklar vi ska göra roliga saker , vi ska väl inte ha tråkigt heller .
2.Jag åkte pulka med pappa idag , vi gick till massa backar och åkte , sen efter en stund så fick jag kallt och jag sa till pappa att vi skulle gå in och dricka något varmt . Så gjorde vi det .
3.Jag har lagat mat till pappa idag , vi skulle äta kött och potatis , jag skulle : steka köttet , koka potatis , laga sallad och göra sås .
Det va riktigt stressigt . Menmen , inte så lam dag iallafall .
Jag sitter och drågar på en jättebra låt : Watcha Say , bästa låten.
 "Down"  har sjunkit ner till tredje plats just nu .
Om ni vill veta min och Reneés gemensamma bästa låt så är det : One Three Hill - I don't Wannabe
Efterson att vi inte vill va wannabe , (fast vi är inte det heller).
Jaa ... men nu har jag skrivit ett inlägg iallafall , " nu fick du som du ville Reneé !" ;) .
Men hejdåå bloggen och alla fina bloggläsare ! <3
Puss&Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0