Haha, fler bilder ;)













Haha, jag har satt in så mycket bilder nu så jag måste ju skriva lite. Idag har jag mest suttit på datan och chattat med Kristina. Vi har lixom pratat om livets mening, varför ska man leva? Det är ju bättre att man dör, så slipper man alla problem.
Jag måste bara säga att jag vill flytta till Sverige igen, för er som inte vet, så har jag bott i Sverige, och det är mycket bättre än denhär pisshålan, jag hatar verkligen Åland, alla bråkar, alla snackar skit, och massa annat asigt.
Så är det inte alls där jag bodde, alla där var vänner och vi kunde ha de roligt, ingen snackade skit och när jag bodde där, då mådde jag fan bra!
Jag mådde bra ända till jag kom till denhär jävla asiga pissön, såkallad "åland".
Och förästen, vadfan är "Åland" för namn?
Det låter ju helt sjukt?
Det låter ju fan som om någon har skitit ner sig?!
Niser, det finns absolut INGET bra med "Åland-Pissö".
Eller kanske att mina bästisar bor här, och dom kan man iallafall lita på.
Men annars är det hemskt.
Jag hatar det verkligen.
Nåja, jag får väl stå ut med"Åland-Pissö".
Hejdå
//Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0