Haha, jag har skrivit jättemycket på bloggen jag vet ^^

Chao bloggen !
Ojoj, det va ett tag sen jag skrev ett inlägg på blogen.
Men jag har helt enkelt inte orkat(över huvudtaget).
Men nu kommer det ett inlägg som jag itne vet vad ska handla om.
Jag och Reneé ska börja ge tips om hur man får likadant hår som oss, likadant smink som oss, likadana kläder som oss, och så vidare!
En "Lookbook" kan man säga .
Vi ska blandannat börja visa videoklipp på oss, mera bilder, mera uppdateringar, mera musik.
Vi kan säga att det är en ny start på livet, säger Reneé :).
Men nu ska vi börja ta lite bilder och spela in videoklipp.
Vi ses :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. jo det är sant , helg är alltid snajs !

;D

2010-01-17 @ 16:06:41
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0