I ♥ WEEKEND

THANK GOD IT'S SATURDAY♥

HejsanHoppsan!
Förlåt för allt mellanrum, jag startar ordentligt på Måndag.
Igår for jag ju till pappa, vi åt lite Risotto, och efter några timmar kom farbror och kusin!
Alle min kusin 12 år, och jag satt på datorn, han spammade alla -.-
Och sen gjorde han bort sig så in i .. haha, ojoj vad jag skrattade!
Jag gick och sova nångång, vet inte när.
Men vaknade i alla fall lite före elva, och nu sitter jag i köket och har druckigt te.
Ska strax fixa om bloggen eller nu, och koka nudlar ;)
Thank god it's weekend♥
Senare idag ska vi ut till kusinen med lite andra baarn, alle skulle installera piratebay ((y'
Så det kommer problably photos!
Vi hörs antaligen efter det, ha det så bra så ses vi .

/musarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0