Kort inlägg D:

Hejhej.
Jag och Ella va typ uppe till kl. 6 eller nåt. Iallfall jag, för Ella ville inte sova, trots att hon va trött. Nåja, till sist sov hon iallafall. Vi sitter och kollar på mtv och härmar danserna, jag vet vi är sjuka xD
Men igår på natten gjorde vi massa sjuka saker. T.ex att Ella sminkade mig som nån jävla huligan. (Sry för ordet men jag älskar de).
Och vi pratade om spöken och att det skulle stå massa människor och andar utanför mitt förnster.
Fan va rädd jag blev.
Hon också, tror jag.
*Host*, Ella ligger och skriker xD
Men iallfall, vi va uppe skitlänge iallfall. Asså vi lekte typ massa små lekar för att ha något tidsfördriv.

Men dethär blev iallafall mitt korta inlägg för idag, vi får hop+pas på att Reneé också skrivet ett inlägg till er :)
Hejdoo
Puss
// Alex&Ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0