Kul Kväll !

Hej.
Nu är jag med Ella. Vi har lixom bara skrattat idag. Jag ska berätta hur det var.

Jag va hemma på datan. Sen Skrev Ella till mig på msn att vi bara kunde träffas om hon kunde sova hos mig.
Såklart sprang jag direkt till pappa och frågade om hon kunde sova här. Det fick hon.
Sen så åkte vi efter henne vid magazin.
När vi kom till mig gick vi ut först, när vi gick in igen flummade vi och va lite på datan i typ en halv timme.
Sen gick vi till kiosken och köpte energidricka och chips.
Vi spottade på golvet vår dricka och garvade. Det fanns typ massa skyltar och på en stod det "MENS", och då började man ju lizom tänka " vafaan ?"
Hahah, sen kom en ägares mamma och sa till oss att var lugna.
Ägaren vågade väl inte komma själv.
Men asså polisen kom dit också ?
Asså jag och Ella trodde att dom hade ringt polisen och polisanmält oss.
Men tydligen inte.
Sen så när vi va påväg hem til mig så på vägen kastade jag min flaska som energidrinken hade varit i, så kom en gubbe och sa "Plocka upp skiten!!!!!!!"
Så gick jag och tog upp det.
När vi kom hem satt vi framför datan och drågade som fan.
Men efter det har vi garvat och garvat och garvat !!
Jag älskar dig Ella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0