Sjuk igen ← :/

Hejhej,
Nu är jag sjuk igen . Väldigt tråkigt, men jag har ju Kristina som jag kan prata med på msn, eftersom att hon oxå e sjuk. Men idag ska jag ta lite bilder som jag sen ska lägga upp på bloggen. Jag måste fan skaffa sustemkamera. Jag ska nog önska mig det i födelsedagspresent.
Jag fyller ju år snart. 18 februari, är det min dag.
Hehe, jag vet, jag kan va lite egoist ibland, fråga Reneé och Kristina. Jag lovar, dom vet.
Nåja, jag vaknade typ klockan halv åtta av att pappa väckte mig, han sa att han skule åka iväg med min katt till veterinären, för den hade spytt 2-5 gånger igår, och han hade feber. Så när pappa väckte mig så såg jag att båda mina katter låg i min säng, och jag blev nästan tårögd, för det kändes som att det var sista gången jag såg min lilla kissemisse. Men så är det ju inte, men det kändes så. Tur att jag har dig Kistina, som stöttar mig.
Så nu är min lilla kisse hos veterinären med 41 grader feber. Stackarn.
Jag saknar dig verkligen, KOM HEM !!!!
Jag dör om du dör, <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
JAG ÄLSKAR DIG FINASTE !<3
 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0