Sjuk, :/


Hejhej,
Klockan är så mycket som 07:50, och jag skulle ha varit på väg till skolan nu om jag inte hunnit bli sjuk igår.
Jag var hps Reneé, och så började jag nysa och hosta och massa skit, typiskt.
Menmen, vi får se om det blir bättre, förhoppningsvis blir det de.
Reneé och jag hade tänkt att vi igår skulle göra ett litet videoinlägg för er, men det blev inget med det nej.
Men det va mest för att vi flummade så mycket.
Alltså, vi måste verkligen börja skärpa oss Reneé.
Nu tänker jag säga klart och tydligt vad vi ska börja med.

• Videoblogga
• Mer bilder
• Mer tips
• Mer uppdateringar
• Fler headers


Reneé, vi måste börja ta tag i dethär nu.
Tänk på det.
Menmen.
Nu ska jag dra, jag får se om det kommer bilder eller nåt.
Pusshej
// Alex :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0