Hemma igen!

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från Finland, och det var riktigt roligt! Första dagen vi var där gick vi ner till stranden och solade. Jag måste säga att jag har fått lite färg! Skönt att inte vara så blek som man har varit(?) Nu är jag iallafall lite brun. Efter stranden bakade vi en kladdkaka, eller vad man ska kalla det. Den blev jättegod. Den kvällen skulle vi sova på min stuga. Vi satt och drogade på paint och wordpad, eftersom att vi inte hade internet. Dagen efter det tänkte vi gå ner till stranden, men det varför kallt, och det var nästan ingen sol alls! Typiskt! Men vi badade iallafall, konstigt nog. Men det var inte så kallt som vi trodde. Men iallafall, jag kanske inte ska berätta så mycket mer, vi hade roligt iallafall, och jag kommer ladda upp bilder senare. Jag hoppas iallafall att Reneé och Ella hade en bra midsommar tillsammans. Jag har saknat dom jättemycket, och jag har saknat många fler också! Skönt att komma hem och få uppdatera bloggen lite! Men nu ska jag nog inte skriva så mycket mer, vi får häras senare isåfall. Imorgon blir det väl att sova över med Ella och Reneé, om det går för Reneés mamma. Man får alltid hoppas!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0