Inte skrivit.

Hejhej. Jag vet att vi inte har skrivit på läge, men det är för vi gjorde en ny blogg. Den heter http://www.stoltheterna.blogg.se . Vi har bloggat där ett tag nu, och jag brukar gå in på sotavarelser då och då, och det är då jag inser hur mycket jag saknar denhär bloggen. Jag tycker ärligt talat att denhär bloggen. Jag saknar alla läsare som vi hade, och alla kommentarer vi fick. Elelr vi har inte fått så mycket kommentarer nu för tiden, men före det. Jag hoppas att Reneé också vill börja blogga här igen. För ärligt talat så vill faktiskt jag det. Det känns inte rätt att blogga på stoltheterna när alla våra minnen finns på denhär bloggen... Så ska försöka blogga här ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0