Sover hos bästavän inatt igen!

Hejsan bloggen. Nu har jag sovit över hos Reneé i två nätter, inatt ska jag sova här igen. Vi kanske sover hos mig imorgon, kanske! Men inatt ska vi iallafall sova här. Och det ska bli lika roligt som vanligt! Vi har bestämt att sova över tillls vi ska till Finland nästa måndag. Det ska bli jätteroligt. Vi ska till Dalsbruk, där Reneés farmor och farfar bor. Vi ska till deras stuga som ligger på ett ställe som heter Vindskär. Och enligt Reneé är det jättefint där, det tror jag också. Vi åker först till Åbo med båten, själva?! Sen kommer Reneés farmor och farfar dit och hämtar oss från terminalen. Sen åker vi till Dalsbruk, och efter det till Vindskär. Jag längtar jättemycket!!  Datorn kommer såklrt, så att vi kan blogga, men jag tror att vi ska vara mest ute, men om vi får tråkigt eller inte har något att göra, så ska vi ju såklart blogga! Så att ni får veta vad vi har för oss där också! Det var nog bara det jag skulle säga! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

hejhej!

vill du/ni ha en blogg design av meej ?

puussisar

2010-07-05 @ 15:21:51
URL: http://butterflyfly.blogg.se/
Postat av: sonia

Mysigt ! (:

2010-07-12 @ 10:04:01
URL: http://densocialaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0