Vart hos mamma..

Har vart hos mamma så har inte kunnat blogga för hennes data laggar sönder. Iallafall. Dom senaste dagarna har jag vart på rockoff. Inte så mycket mer. Jag väntar på att mina paket från Gina Tricot ska komma. Men dom kommer ju aldrig.. Idag har  jag iallafall inte gjort så mycket mer än att cykla genom stan fyra gånger. Fråga inte varför. Men nu är jag hos pappa för jag skulle ge mat till mina katter för min pappa är på jobb och hans flickvän är i Sverige.. Så jag sitter och lyssnar på musik och är inne på msn och bloggar.. Inte mucket mer. Ikväll kommer iallafall Sean Banan till rockoff. Naajs. Jag och Nicolina och Vanessa och Wilma och Jennifer och Tina och Anna ska stå längst fram tror jag, iallafall Nicco och jag. För Nicco och jag är ju värsta freaks?! o: Så vi måste lixom stå längst fram och massa skit.. Men nu ska jag dra, vi hörs kanske mer sen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0