and i am walking on sunshine.

tjauu. Här uppdaterar man bra också, Alexandra är bara pro på det men ja. Har inte haft en fungerande dator, och nu tar jag pappas. Idag har jag bara legat och solat, fan vad skönt alltså. Och nu sitter jag inne och chattar med Vanessa och Alexandra, snart säkert. Ikväll blir det att cykla ner till skolan, det är gårdsfest,nice. Jag vågar i allafall inte åka skylift, jag dog typ sist, haha. Men det blir väl säkert skojigt och kul.Ikväll lägger jag mig tidigt, man märker hur dagarna går lättare, när man inte, host somnar på musiklektionerna och så vidare. Just det ja, vi hade knytkalas idag, mums, först åt jag typ skitmycket, och vi såg på Avatar, den rekomenderas verkligen,hehe! Men nu mår jag illa som fan, för jag åt för mycket!:S Usch, men nåväl nåja, nu ska jag vila tills klockan halv sex, då måste jag göra mig i ordning och så vidare. Här kommer lite bilder, gamla som nya, jag vet att ni älskar mig hejdå. Kramiskalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0