Dålig uppdaterning.

HEJSAN!
Jag vet att uppdateringen från min sida har vart den sämsta, jag vet inte varför jag inte har skrivit.. Men ialafall.
Nu är jag med Nicco, vi har det skojj(!!) Vi har tagit lite egopix, och suttit vid datan hela kvällen. Just nu gör vi inte så mycket, kollar bdb och sånnt.
Nu är det jag, Nicco, som gästbloggar lite mitt i inlägget. (a)
Alexandra pratar i telefon med Reneé som ska fara till Finland snart.
Jag gör inte så mycket, vi chattar på msn med olika personer.
Ska skriva lite på min blogg snart igen, ladda upp bilderna som vi tog
och sånt. :)
Dom kan ni se på http://niiiicolina.blogg.se Vi har varit ute idag, jag & Alexandra då.
Puss nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0