Det kan vara något så otroligt.

Hejsan!

Det som jag funderar på var den pigga Alexandra har tagit vägen. Nu för tiden börjar bli trött klockan halv ett på natten. Förut blev jag först trött klockan fem eller senare. Jag förstår inte, det är sommar, då vill jag inte slösa bort min tid på att vara trött. Jag hoppas verkligen att det blir ändring på dethär sen. För jag vill verkligen inte vara trött nu. Det är ju sommarlov! Så ska man inte vara trött, på vintern spelar det ingen större roll, det ändå så grått och trist ute då. Men på sommaren fattar jag inte varför man ska slösa bort sin tid på att sova?!

Igår såg jag på skräckfilm. Den heter Scream 3. Den var riktigt bra, men ganska läskig. Jag har sett läskigare, men denhär vad nog också ganska läskig. Jag hoppas att det kommer en fortsättning. Då ska jag se hela den, för jag såg nämligen inte Screm 3 från början. Men det var ändå bra. Jag rekomenderar den för alla som gillar lite småläskiga filmer!!
Vad gjorde ni igår kväll då? Såg ni också Scream 3?
Men nu ska jag sticka, snart ska jag till Reneé, vi ska kanske åka till stan, om Reneé får. Men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0