G L A D M I D S O M M A R ! !

Glad midsommar allihopa! .. Vad ska ni göra i midsommar? Jag ska strax möta upp Elizabeth på busshållsplan, efter det vet jag inte vad vi ska göra, hon ska sova här, och fira midsommaren med mig. Nice. Vi kanske far till min pappa en stund också, men det suger lite att vi måste vara hemma, öhm. 10. Haha. JAaa,men ville bara meddela att jag lever och så vidare. Igår var jag med Jennifer och Wilma, vi sov vid terminalen,pratade ochsåvidare. Och på kvällen träffade vi, och var med Nicolina. Haha, det var några "kärringar" som börja kaxa som fan vid strandpromenaden. Men vi hörs senare, kameran är med över allt, I promise.!!
PUSSOCHKRAMKALAS.

1276454747536_f_large


Tumblr_l2h4grbloy1qb3taco1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0