godmorgon!

Godmorgon alla fina bloggare och bloggläsare!
Jag steg nyss upp, och satte mig direkt vid datorn. Dagens planer är att åka på tivoli med min mamma och min lillasyster?! Jag förstår faktiskt inte varför. Sen måste jag gå med min lillasyster i en hel timme på stan?? det gillas INTE! Jag fattar inte varför, varför måste jag gå på stan med min lillasyster? Hälst skulle jag bara villa vara ute och träffa Vanessa. Jag har inte träffat henne på jättelänge, och jag saknar henne verkligen!! Jag har heller inte träffat Tina, Nicco, Jennan eller Wilma på jättelänge, och jag saknar dom också!! Hoppas jag får träffa alla dom efter att jag och Vanessa har vart i Finland, som jag har tjatat om i varje senaste inlägg. Men jag är ju så spänd! Och jag vet inte varför. Det ska ju blir så roligt. Men nu ska jag sluta babbla om det. Jag borde egentligen kolla in lite på facebook nu. Och kanske lyssna på lite musik. Så hejdå bloggen!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej din blogg var med fin :)

Nej jag vet inte ska nog till stan någon dag!

själv då?

2010-06-22 @ 18:14:42
URL: http://rainingleaves.blogg.se/
Postat av: emelie

det låter bra :D!

2010-06-22 @ 18:51:37
URL: http://rainingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0