Har nyss duschat!

Hejhej bloggen!
Jag kom nyss ut ur duschen och tänkte skriva ett kort inlägg. Jag vet inte vad jag ska skriva om, men något blir det! Har ni hört att Foki är i New York?! Jag är så avundsjuk! Jag har läst kanske 20 inlägg från hennes blogg idag! Jag vill också vara i New York! Det verkar så härligt. Och allt hon berättade var så beroendeframkallande! Man ville bara läsa av hela hennes blogg! Det hon skriver blir lixom till något helt annat! Jag älskar hur hon skriver sina inlägg! Hon får dom lixom att bli så.. Ja, jag vet inte, så härliga på något sätt. Jag önskar att jag kunde få mina inlägg så bra som hennes. Jag rekomenderar att dom som inte läser hennes blogg  ytterst som inte läser hennes blogg?) läser den nu! Så får ni se hur bra hon skriver sina inlägg! Nåja, nu ska jag skuta babbla om Foki!

Nå, hur var det? SKA jag färga mitt hor lite brunare? Jag tror inte att jag gör det på sommaren isåfall. Jag vill ha lite ljusare hår nu. Men vad tycker ni? Jag vill veta! Och kanske pannlugg. Ni får se sen om jag klipper det så! Så får ni se hur det ser ut.

Nåja, hejdå alla bloggare och alla fina och underbara bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Victorian Dreams

Japanskt mode

2010-06-01 @ 22:27:34
URL: http://www.victoriandreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0