hos ella, stan ikväll.

Random Midsommar.

Ella och jag var i stan enda tills 1 på natten.

Först var det massa tanter som ba "här har ni några paket öl"

Haha, vi bara "okej?" Sen satt vi på vårat ställe, och gjorde lite saker.

Sen cyklade vi ttill min pappa, och åt pizza. Och gissa vem som var där?

Haha Shajan och Alle hade kommit dit före oss, så dom satt där och åt pizza.

Sen for vi till stan, stod utanför arken i en timme och glodde på en lila bög. Haha. Som viftade med tårna till oss. Sen försökte Alle,Shajan jag och Ella smita in på Arken, men att ja. Sen for Ella och jag till vårat ställe, fast ettt annat ställe, och gjorde lite saker. Pratade med Alle på select. Sen när vi skulle hem vid klockan 1. Så kom två gubbar på en tandemcykel och han ena hade fallit, och han ba "ajajaja jag håller på och döö,,ajajaj" Och han där framme satt och asgarva och ba "haha han blööeder." Och sen fick vi följa dom hem till Adlon, ifall man måste ringa ambulans." Ja, kvällen slutade som den slutade, hehe. Nu är jag i Eckerö, massa bilder har tagits, vi far kanske till stan idag, eller så blir jag kvar i eckerö. A, ha det bäst.

kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0