Hos Morbror.

Hejsan bloggen!!
Just nusitter jag framför min morbrors dator. Han är inte hemma, men hans flickvän är hemma. Vi hatr nyss ätit cocacolakyckling!! Visst låter det gott?;) Iallafall. Idag var jag i skolan, Vanessa var inte där, och det gjorde dagen tråkigare. Men jag var lite med Tina&Nicco, Jennan&Wilma, men inte hela dagen. Vi hade övning till skolavslutningen, som vi har den åttånde. Det ska bli så skönt att sluta skolan, jag längtar verkligen efter att vakna på morgonen och känna att sommaren är här! Att bara få vara med kompisar, vara på stranden och massa, jag längtar så otroligt mycket(!!) Nåja, nog om det! I skolan gjorde vi inte så mycket mer, plockade ihop lite böcker som fyrorna skulle få när dom börjar femman. Tänk att jag börjar sexan!? Kan man inte tro som min humor är?!;) Jaja. Somsagt, nu sitter jag hemma hos morbror. Och har varit här mestadels av dagen. Före vi åt var jag ute med min syster och gungade. Och fy vad hett det vad?! Man kan ju tro att man är i Thailand eller något sånnt!! Nu börjar man på riktigt känna att sommaren är här! Och alla han längtat så! Jag tror nog att Tina måste vara riktigt nöjd och glad, eftersom att hon har nog längtat mest av alla jag känner! Det är iallafall skönt att det inte finns någon snö kvar överhuvudtaget!
Nåja, nu ska jag ut med min syster, och efter det ska jag nog vara lite med min kusin. Kommer nog inte kunna blogga på ett tag, eftersom att mammas dator inte är av bästa kvallité!! Men vi hörs kanske imorgon, då jag ska vara med Nicolina! Kommer säkert inlägg från det med! Men vi hörs!
Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0