I hear the pain in her voice.

Ni fattar inte hur jävla nära sommarlov jag är, jag kan inte sluta tänka på det. Idag var det modevisningsövning,det gick väl helt okej. Senare åt vi glass med klassen, gottgott! Och juste, jag köpte en skolavslutningsklänning igår, den är skitfin, och jag bytte mina treesixty skor till en mindre, I love them!♥ Men i allafall. Min granne, han snodde min cykelkorg. Så jag fick cykla med hela pulpeten på axeln så att säga. Ikväll blir det kul hos Aino med Åsa som sticker till cypern, saknar henne säkert då:( Annars blir det party, blir hos pappa i princip hela helgen,nice. Aa, Men vi hörs senare, vet att ni älskar mig, pussochkramkalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0