just to know i'm alive.

tisdags:for till aino efter skolavslutningen, och alla for till stranden, satt där och chilla nåra timmar. På kvällen for nåra till Aino, för vi skulle sova på hennes studsmatta, med typ pressening och massa täcken och kuddar, haha. Vi satt och snackade tills typ 2, då somnade jag och nåra till. Emma och Ina var i parken, och sprang runt hela hästskon, nice.
onsdag:På morgonen väckte nån mig klockan 7, och ba "nu ha vi sovit 3 timmar, och dt räcker" Haha, men Emma och jag dog typ så vi somnade om, och städade inte med alla andra. Aa,men senare på dan for Ina och jag till mej och åt, sen for vi till stan, där Alicia och Emma.R var, så for vi till svartakatten och lite sånt, vi hade Thor med, så dt blev lite roligt alltså. Och vi köpte lite godis och så vidare,tacopaj med mera. Ja, och sen for ina och jag till hoppborgen, som vi inte säger vart är, haha.(a) Och på kvällen tältade vi med Emma och Alicia, körde ner alla grejer och saker med fyrhjulingen, och den hamnade ju liksom i diket nåra gånger, haha. Vi hade ansiktsmak och pratade typ skitlänge och hade skitkul, tills alla slutade prata och då somnade alla.

torsdag:Haha ja, ingen väckte mig idag trotsallt, vaknade halv tio:o Vet,tidigt. Men iallafall, vi steg upp packade bort allting med fyrhjulingen såklart. Ina och jag har varit på stranden med Alicia typ halva dagen, och nu är jag hemma. Vaknade just på studsmattan, helt yrvaken. Och snart ska jag till grönaudden och ta en cykel. Haha men den är faktiskt snygg ju. Aokay, men senare far jag till pappa, och bilderna kommer upp ikväll eller imorgon, jag lovar dudes. Aa, men vi hörs senare, pusskalas.







Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ju dina clips(a)

2010-09-05 @ 17:38:16
Postat av: Anonym

man ser ju dina clips(a)

2010-09-05 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0