Kastelholm-Chipsen.

Hejsan bloggen!
Idag var jag inte i skolan, eller jo, men nej, inte i skolan. Jag och hela årskurs fem har varit på Chipsen och till Kastelholms slott. Det har varit riktigt roligt. Vi var i två olika grupper. Jag var i Jennifers grupp. Vi åkte först till Chipsen, där fick vi veta lite om chipsfabriken och lite annat. Vi fick också gå dit där man tillverkar chipsen. DEt luktade verkligen inte fräscht där. Nåja, sen fick vi smaka på nytillverkade chips, det smakade gott! När vi hade gjort det skulle vi åka iväg till Kastelholm. Där gick vi runt och tittade, och det var ganska kul eftersom att självaste Gustav Vasa hade varit där. Så det var roligt. När vi hade gått runt klart skulle vi äta, vi fick någon sårts friterad fisk?! Usch, det smakade inte gott! Sen fick vi åka hem, klockan 12? Nåja, lite lyx måste det ju få vara, ellerhur? ;)
Jag gick till Nabben med Kristina. Där fanns det någon Randomgunga eller vafan?! Där typ satt hon och skrek. Och det var jättekul!
Och nu sitter jag här. Vid datorn och skriver. Det kan inte komma några bilder från dagen eftersom att man inte fick ta med kameran. Nåja, vi hörs, kanske kommer ett till inlägg idag.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0