Nattbloggar. -

Hejsan. För tillfället sitter jag med min lillasyster och har det... tråkigt... vi har gjort precis ingenting förutom att sitta framför datorn hela kvällen. Det känns ju nästan otroligt att hon har orkat vara vaken tills nu, hon som brukar bli trött klockan halv 10?! hon är ju bara 7 år?

Iallafall, imorgon blir det väl inte så mycket gjort, Vanessa ska sova hos mig somsagt. Vi ska ju upp ganska tidigt på onsdag.. Eller Idag, rättaresagt..  Jag måste verkligen få ta med min dator, och hitta internet dit som vi ska. När jag och Reneé var där hittade vi som tur var internet på ett ställe. Ska försöka få internet igen, så att jag kan blogga och sånnt, man kn ju inte låta Reneé göra hela jobbet själv liksom!!

Men nu ska jag och min lillasyster titta vidare, och se om vi hittar på något fun..
Så hejdå alla kära bloggare och bloggläsare!



Btw så älskar jag klockan på bilden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0