Hääjsan, Alexandra Skriver igen.

Hääääjsan.
Idag har jag inte gjort så mycket, vart med Vanne och sprungit, övat inför stafettkarnevalen.
Nåja, snön håller på att smälta bort, som jag är väldigt glad för. Nu orkar jag inte med mer snö!
Men vi får hoppas att det smälter fort, för snart hinner sommarN ikapp, och  då vill vi ju ligga på stranden och sola, inte ha snö upp till knäna och ta mössa och vantar på oss.
Så nu ska det bort denhär skiten!
Iallafall, nu sitter jag och ser på Cribs, fan det äger:D
Men nu ska jag väl sticka, vi ses sen alla fina bloggläsare.
Hejssss<3         '

Kommentarer
Postat av: EWELINAJOHNSSON!

snygg blogg,

allt bra ? :)

2010-03-25 @ 17:21:55
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0