Hejsan, nu blir det ny start!!

Hejsan igen, nu blir det nu start för sotavarelser. Vi ska uppdatera mer, lite videoinlägg, och mycketmer bilder.
Vi har sagt det förut, men nu menar vi det. Vi har slutat på våra egna bloggar, och nu ska vi göra som vi alltid gjorde "då". Sov över fyra nätter i rad, dygna varje dag, ta massa pix, och sätta in nya designer oftare, (och headers såklart).
Det var så kul! OCh du ska vi börja om igen. Hoppas vi får sova över sådär ofta igen!!
Åh, justte, jag och Reneé ska till finland igen, men nu blir det till ett annat ställe, Nagu..
Jag vet, namnet är lite konstigt, men  det är asfint där. Jag känner typ alla där, och min mormor och farmor bor grannar ;o.


Skulle komma lite pix och sånnt, men Reneés kamera är som vanligt när jag är här,.. urladdad!
*suck* för Reneés kamera som alltid ska jävlas;)
Haha, Reneé är för underbar:d, jag vet inte varför, men hon är ju det!
Vi sitter på golvet och är lite Random emellanåt. Reneé har pluggat på prov(y) good for her!
Hoppas jag orkar va uppe länge idag, så ska jag och Reneé faila lite på msn, det är ju faan skola imorgon, usch för det.
MEn på torsdag är ju den stora dagen, på två sätt.
För det första så ska jag och Sofie dansa i vår "talangtävligt" som vi har i skolan.
Och för det andra så ska jag och Reneé till finland då:D
Jag och Reneé stiger upp klockan ett på natten, men...  vi är säkert uppe då och  bloggar.
Sen åker vi iväg till långnäs klockan 3 på natten, och så bär det av med båten till Åbo!
Sedan ska vi åka en och en halv timme med bil till pargas, åka bilfärga direkt till Nagu.
SEn är vi hos min finaste farmor! Det ska bli fettnajjs!!!!
Hoppas vekligen att tiden går fort! och hoppas att pappas rygg hinner läka, han har ryggskott..
Men nu ska jag nog sticka, vi syns alla fina läsare.
HeJdOoOoO!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kitty ♥

sv: Tack! Hur hittade ni till min blogg? :D

2010-03-28 @ 20:57:54
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: E M M A <3

gud va gullig blogg! <3

läs, kommentera och följ gärna min blogg :)

2010-03-28 @ 21:54:50
URL: http://emmaalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0