momz

Hej människorna där ute i vilda vida världen!
Sitter med Alexandra i mitt rum och nynnar på låten "RudeBoy med Rihanna" Alexandra övar på historiaprov, som jag förväntar mig att hon snart är klar med, hon tycker säkert det ärr ganska rätt så tråkigt men i allafall.
Senare kanske vi sticker till strandnäs,det beror lite på vädret,nejmen det beror helt enkelt på. Min kamera är urladdad som i inlägget Alexandra skrev, "den är det alltid när jag kommer/är här" Hehe woups, nejmen, back to reality. Tack för att ni orkar läsa våran blogg, och tant Reneés ytterst "intressanta" inlägg,nåväl, hope you like it.
Iknow you like it;)♥ Men somsagt det kanske blir Strandnäs senare ikväll, mabybabyh. Nu ska jag peppa Alexandra och återigen säga att hon är en underbar människa, sådetså!!;)
See you later,dudes!♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: therese

sv: Kul att du vill vara med!! :D



ps. Hjälp mig gärna med en röst i fototävlingarna jag är med i. :$

2010-03-30 @ 17:16:59
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0