Wuuuuppssss!

Hej, alltså förlåt, men jag och Reneé slutade blogga här för ett tag, men nu ska vi börja igen, så böja besöka och kommentera som ni gjorde då. Det var underbart.
Under tiden som vi inte har bloggat så har jag varit i finland, både med Reneé och mig själv, men det fick ni ju lite info om då.
Jag har faktiskt inte gjort så mycket, inte nåt speciellt, jag hade fest i helgen, kul va det, Nicco och Vanne var och sov över då också.
Idag var jag med Kristina och vi såg på New Moon, den varasra, jag är lite efterbliven så jag har inte sett den före nu, mobbas inte.
Men jag har väl inte så mycket mer att skriva, eller kanske, men jag orkar iallafall inte.
Såå hejdoo, kanske kommer ett inlägg av mig imorron.
Men nu ska jag lura Reneé att nån har havkat bloggen, så får vi se vad hon gör;)
// Alexandra          '




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0