hejhoppligonknopp

-Hejsan.
Ett nattinlägg kommerm trots att jag ska upp klockan sex imogon. Huh, jag behöver inte berätta varför jag nattbloggar. Jag sitter iallafall uppe med min lillasyster, och försöker pina mig att jag ska hålla min vaken. Vad har man att säga? Idag har jag somsagt varit med Reneé, vi bakade och typ, lite annat. Flummade litegrann också.
-Hejsan.
Ett nattinlägg kommerm trots att jag ska upp klockan sex imogon. Huh, jag behöver inte berätta varför jag nattbloggar. Jag sitter iallafall uppe med min lillasyster, och försöker pina mig att jag ska hålla min vaken. Vad har man att säga? Idag har jag somsagt varit med Reneé, vi bakade och typ, lite annat. Flummade litegrann också. Vi låg i hennes säng och chillade, snackade och så vidare. Och åt kladdkaka, mums! Aja, nu kommer lite bilder iallafall!

Kommentarer
Postat av: Felicia/ diin elskling(L)<33

Assow läggw avw mledw detw! Niw ärw såw ströandew INSEW!!!!

2010-05-24 @ 16:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0