I said I don't want to walk this earth if I gotta do it solo.

Iyaz-Solo, så jävla bra! Osminkad,och oplattat fixat hår sitter jag här. Har varit ute hela dagen i princip. Jag blir aldrig brun, fast jag vill att mina ben inte ska vara vita menmen. Senare idag blir det att åka till Frida huset. Där ska jag sova igen, äntligen någon man kan vara med när alla andra är på stafettkarnevalen,ångrar mig inte ett skit att jag for dit. Men iallafall, söker ni mig så får ni ringa Frida för min telefon är hos min pappa, såmed kamerasladden, så bilder kommer inte ikväll, eller isåfall med webcammen, vilket blir superbra! Nu tror jag att jag ska fixa mig eller gå ut i solen och äta melon, mums! Vi hörs senare, puss!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men den lyssnade man bara för 50 år sedan :p?

2010-05-22 @ 13:54:33
Postat av: Madde

Söta bilder!

2010-05-22 @ 22:06:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0