Jag är så jävla förbannad!

Hej!
Som ni ser på rubriken så är jag så jävla förbannad! För det första så ska domdär jävla Alexandra och Emilia hålla på och kaxa och tror dom är nåt. För det andra är min musiklärare helt störd i huvudet. Tror att hon kan kränka ner folk utan att bry sig, hur fan tänker man? För det tredje så är jag så jävla trött på denhär skolan som jag går i. Jag är sjukt nära på att flytta till övernäs nästa tremin. Jag svär på min mamma, om det blir såhär som det har vart dethär året, då flyttar jag till Övernäs! Nog för att jag har mina bästa vänner i Strandnäs, men ändå, jag pallar inte den skolan om det ska vara såhär. Jag gör bara inte det. Nåja, nu ska jag inte vara så arg, Wilma och Vanessa ska ju sova här idag. Det kommer iallafall bli roligt. Dom är också förbannade på denhär skolan. Iallafall Wilma, vad jag vet om. Idag ska jag inte göra så mycket, vara med Wilma&Vanessa somsagt. Nåja, vi hörs senare ikväll, så får ni se hur jag, Vanessa&Wilma har det;).



Älskar kon;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0