Jag vet, säg inget.

Hejsan.
Jag vet att uppdateringen har sugit fett från min sida, men min dator är på lagning igen, pappa ska sälja den. Så jag fick min nya älskling istället. Nåja, jag sov hos Reneé i två nätter, detvar faktiskt kul, som vanligt då. Igår var jag och Reneé hos Alle. Det var riktigt kul, fast inte dom tre sista timmarna (läs förra inlägget). Nåja. Just nu sitter jag och hör på musik, jag väntar på Sofie. Hon ska komma hit, och vå får väl se vad vi hittar på. Pappa sitter på golvet och dammsuger just nu, och så sitter han och skriker efter hjälp, han typ råkade dammsuga i sitt ben?! Ja jag vet, ofta. Men jaja, han är min pappa, och jag älskar han ändå så. Jaja, ååh, nu kom Sofie ialafall. Så nu ska vi göra nåt.Hejdå.


Fedt chill bild!
Fedt chill bild(!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0