now i am solo.

suttit och pratat med alexandra i telefon, haha och vem fan är det som kommenterar på nåt jävla psykospråk? Haha sorry nu, men om ni kommenterar, skriv så man förstår, och eran kommentar var ju vacker dessutom, vad är det vi ska sluta med? Det kan du fråga dig själv. Men i allafall, idag somnade jag i skolan, var uppe länge och jag är dödtrött. Vi hade brandteori, vilket var helt okej, men somsagt är dödtrött. Nu är jag hos pappa, har inte vart det länge, men ska fara och handla snart, och ikväll blir det att inte göra någonting. Börjar tio imorgon, men måste endå fara till mamma vid 9(?) För att jag har glömt lite saker. Myes. Nu kommer en bild, herå.

Kommentarer
Postat av: din bby;*

amenw vafanw snackaw intew skitw älsklingw<3



Pössw(L)

2010-05-25 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0