Keep on going dudes.

tjubilu! Nu kommer det vara Reneé som håller bloggen i skick, Alexandra är på stafettkarnevalen, så ja. Men i allfall, gjorde en ny design, sådan här design och header har vi aldrig haft, så jag tycker att den är nice. Vad tycker ni? I allafall, tänkte ha en tävling i bloggen, men får se, hoppas ni fortsätter läsa fast vi bloggar ytterst sällan, vågar inte kolla statistiken,huh? Och ja, jag har blivit blondin, haha pinsamt eller inte. Nej skoja bara, men jag har ju lovat så många att aldrig bli det, så mja. Men i allafall här kommer en bild från Bomarsund och en serie?;)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: tack, jag är nöjd med den :D

Köp den med..hihi superfin

2010-05-20 @ 09:35:18
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0