Schack, damp&Spasmer, kan det bli värre? (;

Hejsan.
Just nu är klockan så mycker som 05:10. Sofie sitter på golvet och ritar, och jag sitter här och bloggar. Inatt har jag och Sofie  ritat av varann, spelat schack, dansat(!!), och typ varit framför datan. Ja somsagt, vi spelade schack, såklart fick jag damp för att Sofie hela tiden vann över mig, och var taskig, så jag stängde av hela spelet helt enkelt. Jag fick nog!
Nog om det, mer har vi väl inte gjort än att vara damp på varann, och min nya älskling (min dator) har haft spasmer?! Seriöst?..
Nu har jag väl inte så mycket mer att säga än att dethär har varit en lite wild child-kväll typ. Så ha det bra, alla bloggare, och bloggläsare där ute!
Ha det bra!
Hejjs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0