Skolmusik,nästa.

Ciao Amigos! Förlåt för uppdateringen, men har haft mycket att göra, och internet har krånglat. I alla fall, idag i skolan övade vi mest till en musikal i Islandia. Ikväll far alla lågstadie skolor i hela svenskfinland till Islandia och sjunger, efter det blir det disco på mariepark, vilket jag och två kompisar skall gå på! Imorgon är det klassresa för mig och min klass, vi tar tidiga färgan redan halv åtta,sju tiden. Ska bli jättekul, vi far först till Täby och shoppar, och sen blir det Fångarna på fortet, som vi alla har samlat ihop pengar till under läsåret. Ja men imorgon blir det inte mycket bloggning, kanske för Alexandras del, men inte för min, bilder kommer senare, jag lovar er!;)
I alla fall, nu kommer en hiss och diss bild, säg vad ni tycker.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0