steppar in på klubben och jag känner mig..

 (fräsch, haha nej) Hej bloggen! Klockan är fem nu, och ikväll har jag varit på tärnan med massa roliga människor, och så var vi i högstadiumet, vilket gick bättre än jag trott. Har inte haft datorn heller, har varit med Theo och Zacke nu inatt, vi har mest bara varit på oemgle, eller vad fan det heter. Som chatroulette fast ja, bättre. Host,nejtack. Nu tror jag seriöst jag ska gå och sova, men måste bara skriva lite. Hejdå,sötnosarnasungarna:*fett ljust ute bytheway,haha.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Tjena! Tittar du på "eurovision song contest" ikväll?

Själv skippar jag skiten eftersom Sverige inte gick vidare! Ha en bra kväll :)

2010-05-29 @ 21:15:00
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0