Thor is on photo!

I am sorry dudes. Har inte haft tid att blogga, har varit på disco klassresa ochsåvidare. Hoppas ni haft det bra iallafall. Nu kör jag i gång med bloggning ingen, jag är typ sjuk, och det är fan jobbigt. Men i allafall, har suttit och chattat med Elina och Shajan nu, nu drog Shajan så jag chattar med Elina. Vi har det väl ganska trevligt:) Men i allafall, imorgon är det skola, om jag går får vill jag säga. Vi skall till Åca, ett mjölkproducering i Mariehamn/Jomala. Blir väl antagligen kul, får man/jag hoppas på. Nu ska jag snart sova, klockan är lite före tolv, och jag ska orka upp och att cykla. Jag hoppas verkligen ni har det bra där ute, och vi hörs senare, nästa vecka kanske mitt hår blir brunt ochkså , det få man se?;) :love

Kommentarer
Postat av: Bibi

sv; ohja! jag har haft en super helg! :) <3



fin design! :)

2010-05-09 @ 22:28:41
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0