7K

fifärao, jag har feber och jag kan egentligen inte vara borta från skolan för ni anar inte hur jävla mycket jag varit borta på hela sjuan. Idag var skolan tråkig. Först hade vi Tyska som var jättetråkigt! Sen hade vi samhälla som man nästan avlider på eftersom att Doris är tillbaka! Sen dubbeltimme fysik som var roligt faktiskt, gjorde något projekt med Per om att få ett gem att flyta? Skitsvårt vi klarade det aldrig, sen skulle man få ett rakblad att flyta med ritstift på, det klarade vi (nog för att jag först inte fick ritstiftet att flyta, skills hhhe) Nejmen sen hade vi dubbeltimme svenska <33 eller inte. Men jag skulle till tandläkaren, och JA jag skulle till tandläkaren den här gången nog för att jag kanske inte skulle alla andra 128736 gånger. Men hos tandläkaren hade dom inte tid idag(?) Så mamma och jag for och tog passfoto eftersom att mitt (nu/dåvarande) pass är 12/13 år gammalt, sött. Det här fotografiet blev sämre faktiskt, hehehe vad dåligt var 2 år på det förra thihi. Sen stack vi till polisen, om ni är smarta så förstår ni varför också. Sen stack jag hem och sov. Vaknade och åt lussebullar! Nu ska jag strax gå och lägga mig fast det kanske inte går så bra. Imorgon är Alexandra också sjuk sn4js. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: wilmaaa

oki, nice:)

2010-11-30 @ 21:00:47
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0