ååh, hatar det här

Faan! Inte nog med att man ska vara sjuk och massa skit. Utan sen när man måste plugga på finskaord så fattar man ingenting. Hur fan går det att lära sig all skit på finska och blablabla. Men jaja, man får väl stå ut med allt, skolan och vännerna och allt. Men jaja, inget emoinlägg nu.
Vanessa kommer där vid fyra, hon måste baka till sin syster först, haha, inte fan vet jag varför men. Sen kommer hon med böcker och så sa hon att någon hade rivit sönder mitt musikhäfte, skulle inte förvåna mig om det va Linus. Men jaja, det märker man sen imorgon när jag säger till Maggan och hon får damp. Linus kommer säkert börja flabba som fan och då vet man ju.. Haha, Linus tro inte att jag är osmart ;)
Sen måste jag och Reneé fixa en ny design. Nya textstilar och så vidare. Vi har ju en ny header så det skulle vara skönt med en ny design också. Men nu har jag inget mer att skriva, snart ska jag ner till Matthis och köpa lite things. Sen vänta på vanne. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0