alexandra tycker verkligen inte om sprutor, uschuschusch!

Usch, har inte alls bloggat bra, varken jag eller Reneé, och det gör ju att vi får mindre läsare. Jag tänkte faktiskt blogga idag, men jag orkar verkligen inte. Och jag hade inget att skriva om, men nu ska jag skriva som fan!
Idag i skolan hände det vanliga, bråk med Linus, utreds med Mikael kanske imorgon :o. Åh, jag blir så jävla trött på den där ungen. Att han orkar komma och slå alla och kalla alla för massa saker. Men som tur är finns det mognare. Skulle alla vara som honom skulle fan inte en människa leva nu :S. Jag lovar. Sen efter skolan så skulle jag och pappa in till City läkarna. Skulle ta en spruta eftersom att jag ska till Thailand och då måste jag ta någon spruta för att inte få massa sjukdomar eller vad det var ;). Så det gjorde jag, det sved lite i armen, men det gick över fort. Sen stack jag och pappa hem. Då gjorde jag ingenting. Bara var på datorn. Vanessa skulle komma hit men hon kom aldrig så jag stack till Reneé. Sen skulle Vanessa komma i alla fall. Så jag stack hem igen. Sen skulle inte Vanessa komma i alla fall :S, så jag stack till Reneé igen. Först gjorde vi inget, sen åkte vi pulka, det gick ju lite som det gick ;). Sen satt vi bara hemma hos henne. Sen skulle jag hem så jag stack hem och duschade. Sen åt jag lite och sen satt mig vid datorn. Och jag har pärlat lite idag också, det var längesen! Så jag passade på idag. Hoppas att jag får nya pärlor till Jul eftersom att mina håller på att ta slut. Så att jag kan pärla mycket mycket! :) Men jag kan visa bilder på dom, blev ganska nöjd! :)
Skriver mer imorgon kommer pärla då med tror jag, men får se om jag går till skolan, känner mig ganska dålig. Mår illa och så. Men det ser vi imorgon. Och om jag är sjuk så tar jag igen allt det som jag och Reneé inte har bloggat! Så håll ögonen öppna! :D
inte så tydliga bilder, men jag hoppas att ni har fattar varför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0