cuz i got time she's got freedom

cuz when a heart breakes it don't breakeven.
hm,hej c:
vi suger på att blogga men ibland har man inte lust, den här terminen i skolan är snart slut, slutar den med 6 prickar, nice. Fick ut mattediagnosen idag, blev så nöjd ett halvt poeng av nio möjliga, värdelös man är ? :)
Men jo iallafall, har biologiprov skit imorgon, ska försöka öva lite iallafall. och DUM som man är så färgade jag håret just, blev typ svart. och jag ska bli "blond" typ imorgon eller nästa vecka. Just nu sitter jag och drogar spotify & chattar med Alexandra, och är allmänt social @ facebook&bilddagboken btw. IMORGON är jag köksprao wei, kult fast näe. Dom enda timmarna är typ tyska och biologi och nåt annat c(:
Nu ska jag sticka heys.

Kommentarer
Postat av: linda k

ehm,ditt huvve e sned typ :S babyalien?

2010-11-09 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0