DAGENS LÅT!

Har inte satt in dagens låt på ganska länge, så ni ska få ganska många låtar som jag har lyssnat på nu för tiden så får ni gärna säga vilken av dom som ni tycker bäst om! Här kommer dom:
Det är typ dom låtarna som jag har lyssnat på idag. Sen har jag mest suttit på msn. Idag fick jag reda på att jag hade feber så det blir ingen skola imorgon heller. Men på fredag ska jag försöka att vara frisk. Men vi får ju se hur det blir. Men jag fick hem massa massa läxor idag som jag har suttit och pluggat på nu. Har inte orkat men har gjort det ändå bara för att jag ville ha kvällen fri från att göra massa skitläxor. Dagen har faktiskt gått väldigt fort idag. Det känns som att klockan nyss var 2 på dagen.. Men man märker att det börjar bli vinter i alla fall. Det snöade ju i natt och det blir mörkade och mörkade tidigare och tidigare på dagen. Men jag hoppas i alla fall att snön hålls uppe ett litet tag till. Det räcker med att det är svinkallt ute redan. Det behövs inte snö till det också. Och mina element är ju lite smått cepe. Eftersom att först är dom kalla som is, sen blir dom varma, sen blir dom kalla igen och jag vet inte riktigt vad det är som händer men jaja. Får stå ut med att det varierar lite. Och Reneé har inte vart inne på msn på hela dagen och jag har inte hört av henne alls. Undrar var hon är? Hon ska också blogga lite. Vi måste bestämma någon dag när vi ska va med varann så att vi kanske kan möblera om hennes rum hos hennes mamma på det "vanliga" sättet ;) Om du fattar vad jag menar Reneé ;)
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0